Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

gårdagen (090530) va en trevlig kväll
Follow duvetinte

Jag kom hem igår efter sjukhuset och hade ångest.
Det var så fint väder och jag ville UT!

Ringde upp tjejera och sa att jag ville ta en "fika" vill lilla lågt och ta de lugnt.
Så Bine föreslog Frday och det tyckte vi om..
Vi satte oss där på kvällen åt och drack (läsk) iallfall jag.

Senare runt 1 drog jag och Tegel för bi Layer cake för att säga hejdå till Jens som flyttar!

Fick en liten utskälning för at jag va där eftersom jag har legat på sjukhus och sen gick dit.. Men jag sa att jag ska bara va där en liten stund.

Tack för att ni e så gulliga..

Gick ill Dj Crona och sa sätt på min låt så e jag nöjd. Hörde min låt, mingla lite och sen sa vi hejdå till Jens.
När jag väl krama han ville mina tårar bara rinna. JAG ÄR EN KÄNSLIG MÄNNISKA!
Tycker ju om jens så mycket, och han e min favvo bartender... Jag lir ju skälvklrt ledsen när han ska flytta tillbax till skåne,..
Buhuuuu....

Men vi hade jävligt trvligt iallfall. vilket som är viktigast




Förresten,  så rösta ALLA på att jag ska köra dagens outfit... så jag får väll börja köra det, men de blir nog dom gångerna jag ska ut och festa iallfall (til och börja med)




Kommentarer
Postat av: A-palle

Vadå ALLA!? :@ :@ :@

2009-05-31 @ 18:09:53
URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: