Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

dåliga besked från sjukhuset
Follow duvetinte



Läkaren kom idag och prata med mig..... Fick veta att detta jag har kommer jag troligen va tvungen och leva med resten av livet... Dom kan fortfarande inte "förstå" varför bakterierna kommer in mot njurarna.. och rönken bilderna visar inget fel...
Men jag har ingen vanligurinväxinfektion eller vad de nu heter..

Så jag måste leva med detta...................  har gjort det sen jag gick i 6an.. de va 2 veckor sen jag låg på sjukhuset.... och nu pumpar dom i mig så mycket antibiotika o smärtstillande att de e jävligt jobbigt...

Och maten? den ska vi fan inte ens prata om.. nastyy... men finns inget man kan göra..... 
Igår va jag helt svimfärdig och ville spy så dom fick mata mig så jag skulle få energi.. till och med hjälpa mig att ta mig till toa och sen lägga mig i sängen..

Jag brukar aldrig säga om jag har ont, men här sitter jag o skriker av smärta... tänk att någon slår er allt vad som kan där njuren sitter... både på magen och ryggen..... de är skiit svårt att beskriva känslan...

jag vill bara sitta och gråta hela tiden, gör så ont och jag mår så dålig hela tiden, känner mig helt kaos...

Snart kommer Samuel som jobber på Layer cake och min kära vän jossan.... Uppskattar att dom vill komma och besöka mig.. känner mig så jävla ensam så jag mår bara sämre....

Förutom att mamma är här rätt mycket oxå.. men de e inte samma sak som att ha sina vänner på besök...

Och sen det min "sambo" (min vän jag bor med) gjorde för mig igår,går ju inte att besktiva...


Om jag skriver konstigt så är det för att de snurrar i huvudet o jag har en jävla nål i handen...

Så här ser det ut iallfall











Ska jag va helt ärlig så skiter jag i om folk hör av sig eller inte, de e inte så att jag är döende... Glad bara att min familj finns vid min sida dag och natt vilket dom gör.
Sen om vänner hör av sig är väll trevligt...
Tack ni som smsar och ni som skriver på facebook...
Och till er jag inte känner som kommenterar måste jag oxå säga TACK. har fått över 150 kommentare sen igår.

Men dom som visar att dom är riktiga vänner är dom som ringer/messar och säger "vart är du, när kan man komma"
Och sen tar sig hit och är vid min sida.. de e dom jag ser mer som vänner..

Nu är Mr samuel på väg hit...

sen finns det som rebecca, hon har ett barn och de e absolut inte bra att ta med sig sin unge till en infektion avdelning Och mathilda som jobbar sent som inte kan komma under besök tiden men troligen kommer imorrn..


så är det bara
Kommentarer
Postat av: Nilufer

Hoppas verkligen på att du blir mkt bättre snart

2009-05-27 @ 17:55:15
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fyfan för sjukhusmat!

2009-05-27 @ 18:24:10
URL: http://bratzdocka.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Gulle dig.

Vill verkligen komma

Ligger du kvar över helgen kanske jag kan ta mig förbi om mamma passar melvin några timmar.



Vila så mycket du kan nu o krya på dig.

2009-05-27 @ 18:54:30
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: amanda

Hoppas allting blir bättre & att dom hittar felet så dom kan hjälpa dig :(

2009-05-27 @ 20:26:52
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: Agneta

ush va hemskt men du får krya på dig och snart bli bättre kan ju förstå att sin familj och vänner är ju det bästa man kan ha såklart kille,man sambo eller så men ha de gott saknar dina inlägg här inne men jag läser dom du skriver ändå ha en fortsatt bra dag tänker på dig.Även om du inte vet vem jag är kram

Postat av: Antonia

Men gud! Hoppas det blir bättre för dig.. det är inte kul att få antibiotika i sig.. även Morfin..usch man känner inte igen sig själv, orklös, vill bara ligga, tomt i huvudet..urk.. bli bättre!

2009-05-27 @ 23:35:51
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic
Postat av: Minismurfan

Hej vännen..

Ja sjukhusmaten är ingen höjdare.

Dom har inte några kryddor i, inte ens salt...

Och tala inte om hur långtråkigt det är där.

Känner verkligen för dej.. Skulle velat pigga upp dej med något, men vet inte hur..

En fördel du har är ju att du får ha datorn på.

Här på CSK i Kristianstad så får man inte ha mobiler eller dator med...

Önskar dej en snar bättring...

Kramizzar

2009-05-29 @ 14:31:21
URL: http://www.metrobloggen.se/minismurfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: