Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Möte + första kyssen + The Wave
Follow duvetinte


Idag har jag och natta vart på Möte, eller det va mer eller mindre hade hon möte och jag skulle med.

Men jävligt kul och va på fryshuset igen för att där fick jag återupleva gamla tider då jag hängde på fryshuset.

Men mötet gick bra, eftersom en av dom vi hade mötet med läser min blogg.. Hej Mr M, tänkte bara ifall du läste nu.. hahahha

Blev en hel del snack om gamla tider oxå. shiit fan vad mycket om gamla tider det blev...


Ska vi gå in på det roliga.
det va det året jag hade fyllt 16 år, jag och mina vänner drog till fryshuset då det hette Coluseum.

Jag och mina vänner dansa och från ingenstans fick jag min första kyss



Här är en bild på golvet där jag stod på.. hahaha
jag var tvungen och ta kort på golvet....

Det ger mig jävligt mycket minnen...



Men för alla er som är 15-20 år gammla borde ta e till Fryshuset på lördag!!

Party för dom YNGRE!!!!!

Missa inte den!!!
Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha ha d va tider d.



Men shit,16 bast o första kyssen... jag va typ... 11? men sen så e ju jag som jag e oxå. haha

2009-06-29 @ 22:12:25
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

haha jahaja, ja som va inställd på att du va utomlands :D haha! härligt tema isf! :D

2009-06-30 @ 13:36:20
URL: http://metrobloggen.se/erikamadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: