Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Midsommarlatino med Vito Eme
Follow duvetinte


För en vecka sen träffade jag Vito Eme på candendes fottosession, Då frågade han snällt om jag ville följa med honom när han skulle uppträda på Midsommarlatino, vilket jag tacka ja till..

En dag med Vito Eme......

Igår (090620) var det midsommarlatino här i Sthlm.

Jag tog med mig Natalie som nu mera kommer hjälpa mig när det behövs.
Så henne kommer ni nog se mycket av..

Vi gick av i Rissne fast att vi visste att det låg på ett helt annat ställe, men lilla jag är för envis och ska tro veta allt.
Vi gick vilse ett tag och 1 timma senare var vi på platts efter att ha tagit en Taxi.

Där inne träffade vi Vito som tog oss dit vi skulle men han skulle inte uppträda förens runt 7 tiden så vi hade gott om tid på oss.
VI träffa alla möjliga människor och kul hade vi..

När det var Vito´s tur att gå upp på scen så gick jag med upp och natalie stod där nere och fottade.

Riktigt kul var det och se han live, han körde bra och de va många i publiken som skrek o  supporta.
Dansarna är en klass för dig.. dom va riktigt tunga!!

Och ett Tack till Vito eme för en super dag!!

Att få höra någon säga "jag vill tacka du vet inte bloggen" fick mig att känna något mycket bra!

Jag sitter inte och säger att vito e grym på scen eller hans musik e bra för att lura er..
tro mig han e grym, hans musik finns i min Mp3 och jag ska försöka lägga in lite på bloggen så att ni oxå för höra lite.

Jag försökte göra en "film" och berätta lite snabbt om våran väg vi gick o sånt, men jag kunde knappt andas! hehe

Här kommer en liten del av bilderna som tog igår.. det kommer komma mer...


Vito, flickvännen, Dansarna (Blazzing Fiyah Crew), Ricky benz från jamaca och hans vän




Klicka på dessa små bilder för att förstora dom!







Behroz och Ricky Benz



Folket























Självklart bjuder jag på en film.. Här får ni se hur Vito Eme uppträder på scen.

På slutet är det då han tackar alla på scen osv....




Tack till alla som va med oss denna dag.

Alla bilder är tagna av Natalie och mig!

För att lyssna på Vitos musik klicka in här
Kommentarer
Postat av: jenny

oooh midsommarlatino låter bra:P

2009-06-21 @ 18:19:04
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: B e r i ★

haha ne jag förstår det, roligaste är att de sedan skryter om att de ex följt med de tillbax till hotellet HAHA

2009-06-21 @ 20:10:14
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: B e r i ★

håller med dig där, det är fett nasty! guuuuuh. men det är såna som ger folk dåligt rykte om att vara groupie hoe du vet, bara man hänger med de blir man det typ automatiskt. så ska det inte vara....

2009-06-21 @ 20:22:26
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Sheila

Fan att jag missade midsommarlatino, jag var i Stockholm då men det var annat planerat den dagen =(

Jag ville så gärna se Danjah och tjejerna som dansade, de var grymt coola! Men men så hoppas jag på nästa år, är det varje år?!



Kram

2009-06-26 @ 08:50:16
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: