Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vinnaren av veckans bloggare blev :
Follow duvetinte



Shuuz alla Melikas läsare , hoppas att ni har det bra.

Ja det blev ju jag som vann “veckans Blogg” tävlingen..  Bäst att berätta om mig och min Blogg lite.
Heter Nilüfer och är 17 år, bor i en förort i Stockholm. Bor med mamma, storebror och lillbrorsan . Älskar att dansa, är en social tjej som gillar att träffa nya människor. På fritiden så dansar jag, umgås med vänner m,m.

Jag skaffade Bloggen maj 2008, trodde aldrig att jag skulle komma så långt som jag kommit idag med Bloggen. Min Blogg är inte som de flestas, jag skriver mest om mina tankar, vilka mål och drömmar jag har i livet. Skriver om ungdomarna, hur de drabbas av samhället och allt annat, om hur ungdomarna kan komma på bra vägar igen genom ex Lugna Gatan, Ungdomsgård m,m. Skriver då och då om mig själv. Bilder och sånt kommer också upp då och då. Helt enkelt kör jag efter det jag vill. Bryr mig inte så mycket vad andra tycker om min Blogg.

Har börjat med intervjuer och min första intervju var med Melika =) , gå in på bloggen och klicka på kategorin Interjuver och börja läs. De flesta intervjuerna jag haft handlar så klart om ex, någon som använt droger, någon som jobbar med ungdomar , fältare, fritidsledare osv.
För att veta mer om mig och Bloggen så är det bara att kika förbi bloggen och när du ändå kollar förbi så lämna en kommentar ;).

Tack Melika , du är en underbar person, 1love<3 =)

Kärlek & Respekt
/ Nilüfer





För att läsa bloggen klicka in här
Kommentarer
Postat av: Raghid

hehe lugnt grattis till vinnaren ;)



förresten melika asså du måste förklara det där 2girlsonecup :S asså ja vill veta vad den där filmen handlar om o vad det är folk blir äcklade av :O

2009-07-16 @ 01:26:59
URL: http://raggee.blogg.se/
Postat av: Nilufer

HAHAha there is me ;) <3

2009-07-16 @ 11:46:21
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: ida

jag använder mig inte av det när jag läser bloggar, men du får gärna lägga till mig =)

hare bra!

2009-07-16 @ 12:37:22
URL: http://idws.blogg.se/
Postat av: ida

jag använder mig inte av det när jag läser bloggar, men du får gärna lägga till mig =)

hare bra!

2009-07-16 @ 12:37:31
URL: http://idws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: