Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

underbara grekland
Follow duvetinte


Så nu efter 4 dagar har jag hittat en krog som har trådlös internet..
snacka om attt jag kommer sitta här varje dag...

Kan börja med att säga GREKER E SÅ JÄVLA OTREVLIGA
britter e så jävla keffa..

men vi har det faktis jävligt trevligt.. bor vid stranden och 5 min från huvudgatan där alla barer och klubbar är..

det finns ett ställe som vi ALLTID hänger på.. Det heter Waikiki.. BARA hip hop och deras musik dödar sthlms klubbar rakt av....

för 2 dagar sen träffade vi 3 killar som e SKIIITT heta... GALET heta.. så alla hookade med en varsin.. eller inte på det sättet.. Utan nästam hahhha fast Mritza har vart sjuk så hon va hemma igår så jag försvan med min pojke hela kvällen.. Vi förfestade hos oss sen drog vi till klubben och kl 6 på morgonen möttes vi alla igen..

E detta sommar kärlek? HAHAHAHHA fuck kärlek KÖR BAR!

så hur många har saknat mig??

men vad hände egentligen under dessa timmar vi va ifrån varandra?
Låt er nyfikna människor undra.. hahahahahahahahahahahhaha

Så klart ska ni få se lite sexiga bilder..
eller kanske inte så sexiga.. men men

hahaha men jag satt nu i ca 40 min för att ladda upp bilder. men ska försöka fixa bilderna imorrn så att jag kan ladda upp dom och visa härliga grekland....

men annars mår vi alla bra och vi har det skit kul..
inte så många förutom familen jag saknar...

Måste oxå säga GRATTIISS till issa som fyller år den 29e.... saknar dig din nörd..hahahahaha

nä nu ska jag dricka upp min öl och sen dra mot hotellet för att tjejerna inte ska oroa sig, vilket jag inte tror att dom gör..
men grabbarna kommer kl 11 och då blre förfest!!!!

imorrn blir det mer skvaller för då blir det ingen stress med tiden..



En bild lyckades jag få med.
men deta e från första kvällen...
Kommentarer
Postat av: diana o tara

haha du är i laganas, vi var där för 2 veckor sen. älskade waikiki men bad boys musik dödade också ;)

2009-07-29 @ 01:17:24
URL: http://malkysoltani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: