Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tacktal Del 1
Follow duvetinte


Eftersom det finns många som jag bör tacka så tänker jag göra detta som del 1 för det finns säkert folk jag glömt, men ni som kommer upp i detta inlägg kan känna er speciella för det är er jag kommer och tänka på just nu!

Jag ska köra mitt tacktal och tacka alla människor som har hjälpt mig och min blogg att komma dit jag är just nu!

Vi kan börja med två killar som verkligen har pushat mig när det gällde mitt bloggande och detta var innan jag ens började med denna blogg.
Jag snackar om Therry och Berhoz, dessa killar har verkligen stöttat mig och trött på det jag gör och dessutom kommit med massa råd om vad jag ska göra och inte göra.

Självklart vill jag tacka min familj som också accepterat att jag bloggar fast att dom aldrig gillat att jag blottar ut och skrivit personliga saker. Men det kan jag också förstå eftersom vissa saker bör man inte skriva, men det gör jag endå för att jag också kan stå för det jag gjort.

Blogg.se som fick mig att inse att svensk hip hop var det jag skulle skriva om, dom uppmärksamma ett av mina inlägg och det fick mig också att inse en hel del.

Doeboi grabbarna Moe, Arash och Conté för att ni har övertalat mig att fortsätta blogga när jag hade tänkt att lägga ner min blogg,  ni har verkligen vart dom jag har kunnat bollat idéer med när jag inte vetat vad jag ska göra med min blogg. Ni har också promotat mig som mest vilket jag är jävligt tacksam över!

Ison för att han tog med mig i Sr Metropol och erbjudit mig den möjligheten att höras på radio.
Ametist för att hon har inspirerat mig till en hel del saker jag gjort. Jag minns när jag började blogga om svensk hip hop och folk gämförde mig med henne, medan jag tyckte att det inte fanns något likhet mellan oss, vilket jag fortfarande inte tycker och nu kommer det folk som gämför mig med andra som också börjat skriva om svensk hip hop!

Jag kan nämna Bianca och tacka henne med, men jag har inte så mycket och vara tacksam över, sorryy gurl men det är bara så, kanske kan väll säga tack för att vi hade kul och gjorde roliga filmer? haha

Tegel & Sam ska ha ett stort jävla tack att ni har orkat följa denna resa och försökt håla kontakten fast att jag hela tiden haft saker och göra. Detta är mina två bästa vänner, men man behöver inte umgås varje dag för att kunna säga att man är bästa vänner, men ni har verkligen funnits där för mig utan tvekan och aldrig brytt er om vad jag bloggar om och vem jag umgås med, medan det finns massa andra ytliga människor som bara vill umgås när man befinner sig blad “status” människor! Självklart får jag inte glömma Sidney som har vart min personliga fotograf när jag behövt någon & Issa som aldrig utnyttjat en för det man gör!
Jag uppskattar sånt och jag uppskattar att dom vänner jag har i slutändan aldrig ber mig om en tjänst för att bara synas och få mer kontakter, det gäller även Natta och Mathilda. Jag har inte glömt er, oroa er inte! Deniz för att du e en sån jävla klockre brud! Sean Banan & Hiyoba ska ha stort tack, får inte glömma min söta vän Andreas från GBG som jag alltid fått ta ut min illska på. Parham för att han gjorde en låt där mitt namn och blogg namn dök upp!

Jaouli ska ha ett stort tack också, fast det är han som egentligen ska tacka mig, hahaha. Nä men ärligt, jag har länge velat jobba med en artist som jag själv tror på och som vill lyckas med det han gör och nu har jag hittat någon som också tror på det jag gör och vill samarbeta med mig!

Jag kan tacka väldigt många artister för att dom har ställt upp på intervjuer, låtit mig finnas med bakom kulisserna, video inspelningar osv och självklart presenterat mig för andra artister!


Alla ni som hjälpt till och gjort bloggen större ska ha ett stort tack, alla ni som gjort reklam och promotat mig på ett eller annat sätt!

mina tre söta proddar som ställer upp i mitt kommande projekt, Sia, Issa & Heredia, för 2010 är det vårat år och det kommer vi fira fett och det gör vi med min nya design  och Jaoulis mixtapen!!!

VILL GE ETT STOOORTT JÄVLA TACK TILL BERII SOM HAR TAGIT HAND OM MIN BLOGG OCH DESIGNAT DEN!!!


Kommentarer
Postat av: B.

Fett gullig är du, fått mailet? :*

2009-12-22 @ 17:30:35
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Heredia

Keep doing Ur thang gurl! :)

2009-12-22 @ 18:21:24
Postat av: Nilufer

Och ett stort tack till dina läsare hahahahahahah xD..

2009-12-22 @ 19:51:09
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Sam

Tack själv för allt du gett mig!

puss

2009-12-23 @ 11:38:13
URL: http://sweetaah.blogspot.com
Postat av: it's fliz

jul i morgon! :D

god jul!

2009-12-23 @ 12:03:32
URL: http://ffliiz.blogg.se/
Postat av: Emmi

Det är självklart hjärtat! Vänner är till för att finnas för varandra i vårrt och tort. Tack själv för allt!!

Love you, puss!

2009-12-24 @ 12:04:08
URL: http://philippous.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: