Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

NATTBLOGGAR!!
Follow duvetinte

Hej alla nattmänniskor!!

Sitter här hemma med Andreas och snackar massa skit!
Han sitter och gör mig sällskap när jag sitter och jobbar med alla mina bilder!

Han har kommit på en en grej som jag ska göra, hihih älskar nya ideer och hemligheter!!

Sitter och lyssnar på lite skön musik och snackar svensk hip-hop!!

Satt och kolla mina gamla bloggar, han undra hur jag har orkat skriva så mycket skit!

JAG ÄLSKAR O BLOGGA, DET ÄR EN DEL AV MITT LIV OCH ETT AV DOM SAKERNA SOM HÅLLT MIG IGÅNG NÄR ALLT HAR VART SOM VÄRST!!


Men det är rätt nice med lite sällskap med en trevlig liten prick som egentligen är en nörd hihih!!!!
fast jag ska försöka tvinga honom och åka hem innan jag börjar skolan så jag kan följa med till GBG och ta semester, vilket inte kommer hända, men man kan alltid försöka!

För er som är intresserad av lite sköna låtar och mer svensk hip-hop borde checka in denna sida Swag Like This

Fick halft som halft goda nyheter från Jaouli "Finess" om mixtapet. Just nu är han i studion och jobbar stenhårt på att allt ska bli klar!!!!! Duktig pojke, han har inte alls långt kvar eftersom jag redan satt datum för min egen design.

Men imorrn ska jag till Fuck The DressCode butiken för att hitta mig lite sköna kläder, sen ska jag träffa upp Belly och åka till mig.
Imorrn kommer Kaanquest till mig för att lyssna på lite beats och sen ska vi göra en intervju på Video samt lite andra grejer som inte ska avslöjas!!

Nattens låt blir självklart Kartellen!

Kommentarer
Postat av: savanah

haha exakt =)

2009-12-29 @ 02:04:53
URL: http://sabobone.devote.se
Postat av: Nilufer

Lugnt den bästa låten :D

2009-12-29 @ 11:55:31
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: josefine-foto, känslor & tankar!

sv = Vad bra=) jorå oki =)

2009-12-29 @ 23:24:20
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: