Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Levi's "I'm here for the HipHop"
Follow duvetinte


Jag fick en ibjudan till Livis butiken som ligger bakom Cafét av en bekant till mig.
Denna inbjudan var speciell för att dom som var där fick se en hemlig artist uppträda (troy Jamz) och några undomar battla i breakdance och självklart bjöds det på massa godis och dricka.

Man fick desutom 20% rabbat på allt.
Men jag köpte mig inget alls för att jag inte hade med mig pengar för det. Var där en liten stund för att kolla läget men missade troys uppträdande, var ju helt slutkörd.

Men innan jag drog dit var jag på möte med en annan bloggare som heter Belly. Från och med 1 Jan kommer vi att jobba ihop på ett väldigt seriöst sätt. Hon kommer bli min högra hand och ta hand om en hel del grejer när det kommer till Finess samt bli också lite som min asistent. Men hon kommer ha ett eget tema och lyffta upp en annan del av musiken!
Men de låter jag henne själv berätta. Ni kommer se mycket av henne i min blogg..

det avlastar en hel del för min del också för då kan jag konsentrera mig på annat. Men hon ör en riktigt trevlig och smart tjej.
Men vi har redan smygsartat, hon var med mig på denna grej jag var på igår och nu på fredag kommer jag presentera henne för dom människorna som jobbar innom den grejen hon kommer att skriva om. Jag kör på hip-hop och jag fortsätter med det jag gör.

Fast allt kommer bli klart på söndag då vi ska gå igenom allt ordenkligt!

Men här kommer bilderna från igår.



fanns mycket mer folk en dom på bilden som bla katrin & Bingo.

Självklart finns det en video på mig och Belly som kan underhålla er ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vad jobbar du med? :)



svar: hehe ja det går nog snabbt! Snart äre ju jul, efter det är det snart sommar igen!

2009-12-10 @ 11:58:39
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

tung du e .. jag vaknade nu så jag ska blogga om bloggen nu :) sen lägger jag upp videon och bilderna när jag skapat kategorier !

2009-12-10 @ 19:16:29
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

asså ja ser ut som en fullfjortis i videon :S och jag är till och med nykter och så långt fjortis man kan komma knaaaas fan ! HAHAHA :p

2009-12-11 @ 06:29:07
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

asså ja ser ut som en fullfjortis i videon :S och jag är till och med nykter och så långt fjortis man kan komma knaaaas fan ! HAHAHA :p men livet handlar om att bjuda på sej själv ;)

2009-12-11 @ 06:29:22
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: