Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Igår Kingsize, Idag cafet, imorrn Radio
Follow duvetinte

Oj vad det händer saker!
Har ett rätt roligt liv ska ni veta, mycket trevligt!

Igår var jag i stan hela dagen för att jag hade en massa möten och nu har jag fixat ett gig åt Finess, men det tar vi en annan gång!

Jag träffa på upp Finess, hans kusin och heredia för att ta oss till Berns för att ta oss till Kingsize releasfest!
Finess var riktigt glad när jag fixade ett par skit snygga skor åt honom, kolla vad man gör för sin artist!
Det var också fär att jag inte hittade några i min storlek!

Men det var inte så mycket folk, fast jag träffa på en en snubbe som jag va riktigt intresserad av under 2004 och då får jag höra att han brukar läsa min blogg lite då o då. Trevligt!

Träffa på Pato Pooh, J-son, Gameboii, Sam-E och Thierry där också. Känner sig rätt hemma när man ser dessa grabbar ute, blir alltid liak glad och se dom!

Men ikväll ska jag till Cafét för att Pato pooh ska uppträda och han tar med sig Finess som ska uppträda också på The voice festen!
Så ikväll är det party.
Men imorrn (Fredag) ska jag vara med på Sr Metropol kl 09:00 IGEN!

Lite bilder?



Tack grabbare för en trevlig ikväll!
Ikväll flippar vi ut!!
Kommentarer
Postat av: Ebba

Ehm nopp, jag är fortfarande sjuk :( Hur är det själv?



Det var inte det där klippet!

2009-12-17 @ 08:19:41
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: B.

Aha aha, och vad fixade du till mig ^^

HAHA ;D

2009-12-17 @ 10:07:52
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Hana - The One For Life xD

är de du på headern? :D

2009-12-17 @ 14:25:17
URL: http://skorpanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: