Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gästbloggaren Finess - Back to work‏
Follow duvetinte


Tjenare gott folk!!

Vad händer!!

Fan har hänt en del nu när jag varit borta!!
Har jobbat och kämpat på med skivan så fort jag haft tid så de rullat på…
Mycket planerat med Melika så snart får ni ett datum då (välkomna mig) släpps men innan jag fortsätter så måste jag he en så stor shout out och kärlek till Martin Mutumba som arrangerade dubblish2lax9 i rinkeby….
Ni som inte va där och va för snåla för att betala 100 kr missa verkligen någonting, snacka om at han bokade tunga artister, verkligen svenskhihopsframtid utan tvekan!!

Om jag ska börja med mitt uppträdande så gick de rätt bra, va lite pirrigt i början för att de var första gången på länge som jag gått upp på en scen ensam och kört helt nya låtar,
Men kom igång rätt rejält men speciellt när jag bjöd upp bynclicken och stor för att köra wildstyle, en låt som är på skivan som dem gästar på!!

Ljudet dog då jag skulle köra Flyger högt, antar att vi döda soundet då vi alla var på scen samtidigt hehe…
Men kom tillbaks igen då pato körde och fakkade ur med han på scen  så ja hann avsluta med flyger högt innan jag gick av scenen….

De var riktigt nice att se eboi köra och hans nya låtar, längtar fett till hans släpp, dogge va också rätt nice, skitgrym på scen är han trots att låtarna inte höll måttet som alla latin kings klassiker som man brukad elyssna på men de va roligt att se han köra….

Medina rockade som vanligt, ingen snack om den saken hehe…. Älskar deras musik, de nåt med den som gör en på skitbra humör… Dem jag verkligen ville se va labyrinten de va hur mäktigt som helst, dem är riktigt bra på scen och Jacko shiiiet vilken röst…. Man kände verkligen kärleken i rummet då han körde sin hit Vår betong….
Sen va de pause i mellan åt då gick några tjejer upp och hade en dansshow för publiken, dem gick verkligen loss DAMN vilka moves och buttshakin hehe….

Kartellen avslutade hela skiten man märkte verkligen hur mycket kärlek dme har där   i byn, shiit de va som att vara på en pojksbandsknsert haha ungarna gick loss då  kaka från kartellen intog scenen, och speciellt då han började slänga ut femhundralappar, snacka om make it rain haha…..


Men all kärlek och respekt till Martin mutumba!!


Resten utav helgen har jag bara softat, tog en snabb runda förbi stan sen chill ajag med heredia och david en barndomsvän men sen tillbaks hem till gumman!!


Men måste säga sorry för att jag varit så dålig på att Blogga, datan paja i veckan men fick tillbaks den nu nikväll så am back Bitchs hehe….
Mycke jobb kvar och mycke mer kommer hända u feel me!!


CHECKA in www.whoa.se  Labyrinten har släppt sitt mixtape äntligen,lyssna rpå den nu, fan vilka nicea låtar tycker att ni alla borde göra er själva en tjänst och ladda hem den!!

Sen så kan ni ladda ner min boy Daltones nya mixtape som jag gästar på!!

Yeah söndags kväll, ska hem till tjejen softa sen försöka att inte lägga mig allt försent för ska jobba imorgon bitti men kommer med ett nytt inlägg….


Dagens låt



Du tror att du vet men du vet inte

Finess



Ps
Sandro S-Bäjbe har startat ett team på facebook mot Sam-e efter att han fuska på busta rhymes tävlingen!!
Hoppa med i teamet så vi kan visa att hip-hop inte behöve rnågra bajtare eller fuskare på tävlingar!!
Kommentarer
Postat av: GÖZDE; JULTÄVLING PÅGÅR

Jo det är bra :)

ddamn :/

2009-12-07 @ 23:48:49
URL: http://tturkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: