Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Fredagen den 11 December
Follow duvetinte


I Fredags så var jag ute och festade som ni vet, jag drog ut med ett par vänner som var på besök från usa, min syster och ett par andra vänner.

Vi började kvällen på East med att förfesta. En av killarna som var från usa hade ett mål, att supa ner oss under bordet eftersom vi lyckades supa han under bordet för ett par år sen.. Så det blev en shot efter en annan, en drink efter en annan.

Där efter drog vi vidare till Berns. Självklart kom vi in utan problem och självklart väldigt snabbt!

Efter att vi kom in så blev allt suddigt, Jag och Anna var på dansgolvet nästan hela tiden, sen försvan jag och träffade två killar som jag stod och prata med. Ena killen visste vem jag var och sa vad jag hette på playahead för ett X antal år sen!
Jag träffa på Fille och snacka massa skit med honom, en intervju ska göras men det blir om ett tag för jag ska bara göra 1-2 intervjuer denna månad!

Men kvällens händelser finns på film och det kommer jag lägga ut senare ikväll!

Men nu får njuta av mina sexiga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: