Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En träff med Kaanquest
Follow duvetinte

Hej alla gladda människor där ute!

Vaknade för en stund sen och är helt dööd! Andreas och jag satt uppe rätt länge i natt och gav mig massa trevliga ideer som han ska hjälpa mig med, men det skrev jag om igår!

Nu ska jag in mot stan och träffa upp Iman "kaanquest" och Belly för att kolla lite kläder inför imorrn och där efters ska vi hem till mig och jobba med lite kommande grejer!

Jag kommer göra en intervju med honom på film och den kommer vara på engelska och självklart kommer jag skriva den på svenska också!
Men eftersom han kör på engelska så vill jag att han ska nå ut till till anadra länder!

Kommer bli jävligt grymma grejer och väldigt speciell, ska nog inte avslöja för mycket!!

Här kommer senaste video på honom!

Kommentarer
Postat av: Girly

Jo min blogg är nog lite mer inriktad för tjejer:)

Riktigt duktig kille, lätt väldigt bra måste jag säga.Ha en bra dag kram Girly

2009-12-29 @ 17:30:46
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: it's fliz

sv; jo jag vet, dom förstår inte själva att man behöver ett privatliv ibland och kunna bestämma lite över sig själv och lära sig av sina misstag. Jo och därför förstår jag att du har det mycket svårar att sluta med det.

2009-12-29 @ 18:46:45
URL: http://ffliiz.blogg.se/
Postat av: Andy F

och du ville inte ens ta åt dig lite att det var ditt fel? du vet melika, dom 2 gångerna vi träffades så trodde jag att du var någon speciell men tydligen inte.

2009-12-29 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: