Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2LAX9 - Bilder Del 2
Follow duvetinte

Som ni vet i Fredags var jag på 2LAX9 festen i Rinkeby där det var ett 10-Tals artister som skulle uppträda.
Jag mins inte när jag var på en konsert där det fanns så grymma artister på en och samma scen, vet ni?
Det fanns två saker där som fick mig att skratta jätte mycket.

Nr 1 Dogges skor: Han kom dit hälsa lite snabbt körde ett par låtar för ca 20 pers eftersom det knappt var folk där och sen gick han, men han hade på sig dom fulaste skorna jag sett, det kanske skulle sett bra ut om han hade på sig ett par andra kläder..



Nr 2: Det var tre killar på scen men dogge, men det fanns en kille jag tyckte skämde ut sig lite.
Snubben kommer till stället normalt och såg ut som en liten så där "söt" oskyldig pojke. Men när han gick på scen så tog han på sig ett par fula svarta glasögon (solglasögon) och börja rappa på spanska, det var FÖR PINSAMT! det ända jag tänkte på var, VAD FAN GÖR HAN?




Men annars var hela konserten bra och det var riktigt kul och se att Martin mutuba göra något för ungdomarna!
Artisterna som också var där gav mycket kärlek till ungdomarna, vissa fick till o med komma upp på scen när artisterna uppträde.
För mig var det roligt att få träffa Kartellen (Kaka) för att jag ville ha chansen också att fråga om han ville ställa upp på intervju. Jag trodde aldrig att han skulle vara trevlig, men jag hade fel, han va riktigt trevlig!
En sak jag blev förvånad över var att Kartellen slängde ut massa pengar till publiken, fan han kunde gett dom till MIG! Men här kommer resterande bilder.

Kommentarer
Postat av: it's fliz

hahahaha va tiskigt :(

men dom va ju inte världens hitt precis

2009-12-06 @ 22:51:04
URL: http://ffliiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha inga bilder på dogge, ba hans skor. tung e du

2009-12-10 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: