Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Smått och gott!
Follow duvetinte

Igår blev det en hel del jobb, Heredia och Finess var hos mig för att ta nya bilder!

Nu har vi äntligen tagit bilder till Finess Mixtape som kommer komma ut när ni minst anar det och bilderna till min nya design!

2010 kommer bli ett bra år, det känner jag redan på mig!

Mer jag kommer visa ett par bilder från igår eftersom dom bilderna som ska användas får ingen se, men ett par bilder kan man väll bjuda på






Jag och Finess har gjort en väldigt speciell video för er alla läsare!!
Finesse and duvetinte hip-hop streetrap and a happy new year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: