Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2009´s höjdpunkter del 4
Follow duvetinte

2009 listan fortsätter.....

Fottosesion jag var på med dessa pojkar, det var riktigt kul för detta var i början  av min kärier och candede har jag blivit lite sponsrad av!
Men det var en kul dag på en timma skulle vi hinna ta bilder på oss alla och jag skulle göra intervju med alla tillsammans! Det var riktigt kul!



Jadakiss är en av dom jag lyssna på när jag var yngre och att träffa honom var jävligt kul. Men allt var tack vare en vän eftersom jag var lite blyg när jag skulle fråga om jag fick ta en bild. Men nu har jag lärt mig hur man gör.



Min 24 års dag. Fyfan vilken kväll det var! Jag va överdrivet full, men jag hade så jävla kul! hade hyrt hela Layer cake och hade en fet jävla fest där och en kompis som uppträdde!



J-son releasfest var en av dom bästa minnerna jag fick under detta år, men hä'rär hemvägen och jag skrattar en idag när jag tänker på hur roligt vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: