Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2009´s höjdpunkter del 2
Follow duvetinte

Då fortsätter vi med höjdpunkter!


Jag mins inte exakt datum men tror detta var i Mars någon gån. Jag, Joanna och Alex var på Colin buddz konserten som var på GK.
Det som var så roligt med denna kväll var att vi tog in oss på Vip stället och sen satt vi där med bästa utsiktet, VIP människor och en hel del dricka!
Så kan det gå när det kommer in tre människor som är bra på att snacka. Vad var det vi sa nu igen? Nä, tror vi håller det för oss själva! Men en Tung kväll var det!!!!!



Min älskling tog Studenten, kunde inte blivit bättre! Vilken kväll det blev, förutom att jag mådde rätt dåligt den dagen och deckade hemma hos Tegel


Att jag hittade Layer cake tack vare Thierry som sa att han var där. Självklart gick jag dit med min vän Sam som inte gillade klubben så som jag gjorde! Mitt mål under den kvällen var att ge ett papper där det stod " ring mig om du har tråkigt" till en i baren som jag inte kommer nämna namnet på haha, men jag gav den istället till hans kusin! haha, Mutt första minne från Layer cake är perfekt! Förresten, det där är inte hela nr eftersom jag missade en sifra!



All överdrivern sjukkhusbesök 2009 har vart jobbig, men detta år hade det enbart med min njure att göra eftersom jag hela tiden skulle göra olika efter koll och dom vet fortfarande inte problemet. Men jag har vart tvungen att läggas in på sjukhus 3 ggr pga min njursjukdom!
Bilden är från första gången under 2009


Och uppbygnaden av denna video var en riktig rolig sommar dag! Jag hade fått en sjuk ide och så här såg den ut


Kommentarer
Postat av: jäääässicah.'

hur gör du din design?

2009-12-09 @ 12:13:49
URL: http://meyoulove.blogg.se/
Postat av: Simone

'Haha gillar videon :)



sV: Det är grymt bra med mig! hur mår du?

2009-12-09 @ 13:07:09
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tegel

Hahah, den dagen är en dag som aldrig kommer att glömmas! Fyfan va vi fuckade ur både på dagen & på kvällen.. :D

2009-12-09 @ 14:27:01
URL: http://philippous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: