Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2009´s bästa stunder
Follow duvetinte


Då fortsätter vi på listan


Igår när jag träffa Moe och Conte så berätta jag att ett av mina bästa minnen med dom är den hemliga videoinspelningen.
Moe berättar att deas bästa minnen av mig är när jag kom och besökte dom på sjukhuset!
Jag är riktigt jävla glad att jag lärt känna dessa pojkar för dom har kommit mig jävligt nära under dom senaste månaderna! Jag har inte heller glömt min gullunge Arash


Ett bra minne jag har är en återträff med mina skolkamrater från låg & mellanstadiet.
En liten tjejkväll hemma hos mig och det var riktigt kul o se hur livet hade gått för alla.



Självklart ett av mina sköna sommarminnen är att jag och Mathilda börja umgås igen efter alla dessa år! Fyfan vad vi har haft kul.Många nyktra och fylle kvällar. Kärlek till dig vännen, är glad att jag har dig i mitt liv.



Att jag träffa dessa sköna människor i sommras. kolla bara hur jävla GRYMMMAAA dom är på dansa!

Kommentarer
Postat av: hilal

coola örhängen !!

2009-12-11 @ 01:30:53
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: