Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Det var så vi gjorde på film
Follow duvetinte


Jag ville göra utmaningar jag fick och jag ville gå loss i Grekland, men tyvärr så gick det inte eftersom jag blev sjuk..

Men det finns en del filmer iallfall..

Första kvällen



Andra kvällen och det va då vi börja hata Britter



Detta va en av dom roligaste dagarna, fast detta e då 7 på morgonen efter att vi hade fått festat.



Detta är dom 3 killarna som vi träffade, saknaden e rätt stor endå eftersom det var
så jävla kul och va med dom.



Jag lovar er, det finns skumma människor och det finns roliga människor.
Här kan ni se en film när vi försöker ta oss från en klubb  till en annan.



Britter har en egen dans, dom har sin egna stil.
Dom dansar inte ens i närheten av oss här i sverige eller USA.






Jag kan oxå göra the migraine skank
Kommentarer
Postat av: Raghid

a ja bytte pallade inte me den gamla blogg.se hackar o designer osv, sen improveme e bra sida så ja starta min blogg här haha, lite komplicerad e den men man vänjer sig typ

2009-08-09 @ 13:27:51
URL: http://www.improveme.se/Ragge
Postat av: Maaki

Tjenare.

Hoppas resan var härlig, jodå man lever hemma på permission nu över helgen så åker tillbaka ikväll sen kommer man hem om 2 veckor igen :P



Ha det!

2009-08-09 @ 15:41:59
URL: http://djmaaki.blogg.se/
Postat av: Claudia

hej hej :)

va kul det såg ut med allt festande, synd att du blev sjuk dock :/

bra att allt är bra igen nu iaf :)



kram!

2009-08-09 @ 21:01:22
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: