Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dagens Vän
Follow duvetinte


Dagens vän är ingen mindre en Tegel!!

Varför?:

Jo, Tegel är den som står mig närmast av alla mina vänner, den som aldrig svikit mig och bevisat flera gånger att hon är den jag kan kalla äkta.. Sen vi lärde känna varandra (2007) har vi vart nära vänner.. Vi har haft en speciell relation men alltid vart nära vänner.. Det finns en till som också känt lika länge, men nu handlar detta om Tegell!  Jag tar henne inte för givet. men jag vet att hon skulle ställa upp för mig om det vore något. Älskar dig vännen min och du anar inte vad du betyder för mig, fast att vi inte pratar med varandra varje dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 01:01:32
URL: http://nazs.blogg.se/
Postat av: Emmi

Va underbar du är darling!

Du annar inte hur mycket du betyder för mig med.. Det sa liksom "klick" när vi började snacka om att Bone Thugs N Harmony skulle komma till stockholm och jag vet itne allt.. Men där är nog den dagen som vi kom varandra som närmast! Jag älskar dig min vän! <3

2009-08-27 @ 16:41:11
URL: http://philippous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: