Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Käns som döden!
Follow duvetinte


Inatt när jag la mig så hade jag huvudvärk. och nu vaknar jag med sprängade huvudvärk.

Jag kan inte ens kolla på datan utan att få skit ont i huvudet!


<------------ Festen ni hittar där och några inlägg här under Är lite fel
                                                                                                          
                                                                                                           


 Fick en kommentar om det och sen kollade jag upp det med dom som har festen. Och de kommer va en mix av Dj!
Vissa av Dj kommer va på båda.

Har ni fler frågor så är det bara att fråga på ;)



Nu har jag knaprat i mig lite tabletter och ätit frukost. känner mig duktig!

Men chef på jobbet har stält jävligt höga krav på mig och det är fett jobbigt!
Men är man bäst så är man.

Nä nu ska jag ta på mig något, dra vidare till jobbet och sen efter ena jobbet blir det ett annat jobb!

 

Om ni vill så kan ni dela med er av något skoj!
Kommentarer
Postat av: lovisa

Med mig äre bra!

2009-04-29 @ 07:30:45
URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: Berii_

Kan tänkta mig historierna som finns där.. måste vara fuckat o ha ett sånt rykte 19 år gammal bara!



2009-04-29 @ 15:15:01
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: maglate

Sv: Många som får bloggtorka nu på våren :]

Fast man börjar ju vara ute mer och umgås ännumer med vännerna :]

2009-04-29 @ 15:54:04
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: