Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag fick smått o gott
Follow duvetinte



Jag ville inte hågot av min syster förutom en limpa cigg.
Men endå kom hon hem med lite smått o gott till mig!

I indíen så är alla deras hår produkter mycket bättre en sverige.
Så jag fick en rätt bra produkt för håret.



Dessa "byxor" är rätt coola.
Dom fins på Gina fast i vanliga fäger!
Lite unika är väll mina?



Ett par skor fick jag.
Fast dessa är med i en musik video som hon va med i.
Dom är rätt heta!




Underkläder skadar aldrig.
Och annat smått o gott




Min svåger ville oxå köpa något till miga!





Kommentarer
Postat av: Nilufer

SNygga grejer du fått ^^

2009-04-24 @ 22:14:43
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Polina

snyg bh!

2009-04-26 @ 23:49:23
URL: http://polinascloset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: